سعادت

معمولا به دنبال راحت طلبی و راه نزدیک هستم به قولی شد شد نشد ولش کن ماهری هستم، اما هرازگاهی گیرم یه جاهایی گیر می کند و می شم نشد نشد ولش نکن و امروز از آخرین موردش نزدیک یک سال و پنج ماه می گذرد و بالاخره شد.

طبق معمول بعد کلی تلاش، شکست، احساس موفقیت، احساس شکست، افسردگی، خستگی و پذیرفتن شکست، با رها کردن چالش، پاسخ و راه حل کم کم پیدا شد و هی به خودم می گفتم عمرا اگر تصادفی به جواب ها نمی رسیدم نمی تونستم موفق شم و خب درستش هم همین بود.

نتیجه و حسم می گه به اون چیزی می خواستم رسیدم و پایدار هست و البته باز هم به این نتیجه رسیدم مهم هدف نیست مهم مسیر رسیدن به هدف هست. چالشی که در حال باز کردن گره هایش بودم ، شاه کلید خیلی از خواسته هام بود و شاید ترمز خیلی از خواسته هام.

حالا منتظر نشونه های حرکت بعدی هستم و شاید ادامه راه رو نباید تنها طی کنم.

  • ۸ خرداد ۰۰
شنبه ۸ خرداد ۰۰
ماهیُ ماه #

سلام جناب صدر 🙂

خدارو شکر که بهانه ای دست داد برای نوشتن تون. چقدر خوشحالم از این بابت 🙂🌺

 

ما آدمها، اکثراً آدمِ "شد شد، نشد ولش کن" هستیم.

آسونترین راه، برامون بهترین راهه معمولا .

ولی موفقیت ؛ درست زمانی در کمینِ ماست که راه سخت تر و پر از چالش تر رو انتخاب میکنیم . بعدش میبینیم که خیلی از درها به رومون گشوده میشن .

همونطور که خدا، توی آیات قرآن هم بهمون گفته : "همانا بعد از هر سختی ، آسانیست"

یا از قدیم یه ضرب المثلی هست که میگه :

"نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد"

 

خوشحالم که درهای موفقیت به روتون باز شده .

امیدوارم زندگی تون پر از این موفقیت های شیرین و دلچسب باشه همیشه 🙏🌺

 

سلام ممنون، شما لطف دارین در واقع این نوشتن بهانه ای است برای خوندن کامنت ;)
دقیقا همینطوره شما خیلی بهتر چالش و موفقیت رو شرح دادین.

و همچنین برای شما، قطعا بهترین ها سزاوار شماست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
follow , blog